… det tog inte lång tid för än jag igen hamnade i goda människors sällskap.  Verkar bli ett återkommande inslag på min bohuslänska vandring.

image

Efter bara en stunds strosande ner för vägen stötte jag på ett sött litet B&B där jag tänkte fylla på min vattenflaska.
image

Men vattnet blev istället till en kaffe.
image

Kaffen förvandlades på något magiskt vis till en middag med inneboende konstudenter.

image

Efter maten blev det vardags filosofi och sit – down komik. Efter humorn var det så sent att husägarna erbjöd rum för natten.
image

Med kaffe i blodet, mat i magen, skeatt i luften och sömnyra i ögonen somnade jag in ännu en gång i skyddet under andra vingar.
image

Bablefish says:
Leaving my midsummer’s host. I thought that was the last time I would see a bed for a while. But contrary to that thought it would take me about 6 hours to be kidnapped again.

Apparently I have a rather high percentage of kidnappability in me?
Note to self. Stay away from white WV vans.

image

But luckily the second time around my kidnappers were good people and it just ended up with torture by niceness.
image

Being back on the road I just hope this will be the standard by which I will be kidnapped in the future.

